snigel50plus

När jag får tillfälle ska jag ha Scavenger Hunt, precis som Noelle

Publicerad 2009-02-01 12:54:17 i

Min händer börjar läka efter vurpan från när jag kutade för att hinna med bussen i tisdags. Jag hann med bussen men det var inte värt! Riktigt onödigt kändes det när jag satt där på bussen med svidande handflator och utan mina helt nya tumvantar som jag glömde på den förra bussen i hasten för att komma av så fort som möjligt.  Ahhhhh! Jag hade ju bara behövt vänta 5-10 minuter på nästa buss.  

Nu behöver jag i alla fall inte plåster längre. Det var visserligen Hitta Nemo-plåster så på ett sätt är det lite synd att jag inte har någon anledning att använda dem. Men det är som man säger: Den som spar, han har.

 Jag har skrivit klart minn uppsats som ska lämnas in imorgon. Det är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela