snigel50plus

jag närmar mig väggen

Publicerad 2009-03-19 22:35:44 i

Allt är jobbigt: beslutsångest, sömnbrist, betygsbesvikelse, oförmångan att koppla/stänga av....

Den beska smaken som jag har i munnen passar min sinnesstämmning. Skolarbeten i plural hänger över mig. Jag vill ge upp därför att jag inte ser. Jag vill planera, ha koll- Det är den jag är. Men den här gången får jag inte ihop det. Dessutom vill den högst irreterande snuvan inte försvinna. Jag har nu missat 4 träningar. På tal om fysisk aktivitet fick jag idag reda på att jag får vg i idrott. Inte vad jag hoppades på.
Alternativ 1: jag accepterar betyget och kan chilla lite resten av terminen.
Alternativ 2: jag söker upp min lärare och undersöker var det brister, om jag kan göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela