snigel50plus

Det är tur att man inte klipper sig så ofta

Publicerad 2009-03-26 23:00:21 i

Lite spontant sådär gick jag till frisören och klippte  mig i måndags. Två lektioner blev inställda på eftermiddagen så jag tänkte why not? 425 kronor kostade det. Det är tur att jag inte känner något behov att gå till frisören allt för ofta. Jag blev nöjd men det var dyrt. Vad som skulle kunna ha gjort besöket värt pengarna var glanssprayen  som jag fick i håret, med den gudomligt goda doften. Men i tisdags tränade jag vilket bidrog till att jag behövde duscha och tvätta håret vilket i sin tur bidrog till att den gudomliga doften försvann.

Nästa gång satsar jag på massage. Det vill jag prova. Det bästa med besöket hos frisören, förutom glanssprayen med den gudomliga doften, var tvätten av håret då schampot masserades in i hårbotten. De var såå skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela