snigel50plus

Lättnad och glädje - KÖRKORT!!

Publicerad 2009-11-04 23:30:28 i

Ah, vilken skön dag. Jag klarade min uppkörning :D Det hela var ganska lugnt, jag tog det lugnt och vi körde (i alla fall till en början) där jag hade kört förut, vilket var betryggande. Det hela gick väldigt fort så när jag märkte att vi var påväg tillbaka mot vägverket tänkte jag tanken: "va, var det här allt?". Min nervositet under uppkörningen uttryckte sig i en del "ojsan" där jag inte fick i växeln på en gång, glömde parkeringsbromsen eller stänga av blinkers. Så när det var slut var jag påtagligt rädd att jag inte hade klarat det, framförallt eftersom uppkörningsmannen verkade så allvarlig. Men sedan skojade han till det och kallade mig för en "vimsegumma" när det gällde blinkersen. Det var hans enda anmärkning och resultatet blev GODKÄND. Haha. Det är nog ganska vanligt att man rör till det lite på uppkörningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela