snigel50plus

Söndagångest

Publicerad 2009-11-01 23:27:46 i

Så var höstlovet slut.
Imorgon ska jag gå till körskolan och se vad jag inte har betalat än. Jag vet att minst två körlektioner är obetalda. Har lånat pengar av pappa för jag är rädd att jag inte har tillräckligt på kortet. Det är inte bra. Italienresan känns långt borta. Noterade dessutom att flygbiljetterna som jag har kikat på har gått upp till 2500. Det går inte. Om ändå Ryan Air eller något liknande flög till Turin. Jag måste nog ringa Gullan.

Bland allt plugg och att-göra-listor det här lovet har bloggen dicegirls.se varit min ljuspunkt. Det är verkligen roligt att få en inblick i andras liv. Dessvärre gick det till överdrift. Jag vet inte hur många gånger jag klickade på refresh-knappen på sidan igår för att se om de hade uppdaterat. Nu är jag lite småpurken för att de inte har lagt in veckans uppdrag. Hur kan jag bli så beroende att det påverkar mitt välbefinnande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela