snigel50plus

Aj-aj!

Publicerad 2009-10-20 21:59:12 i

Imorse var jag sen, som vanligt. Ska ta nya tag efter lovet och och inte göra 1000 grejer på morgonen så att jag måste springa till bussen eller cykla mig aldeles varm. Sedan hör det till att det var en trafikolycka imorse. Hade jag hunnit med bussen jag skulle ta hade jag antagligen inte behövt sitta i köer i 30 minuter. Jag tror att det var fyra bilar som hade krockat. Någon sa det högt på bussen. Ska se om det står något om det i tidningen imorgon. På tal om kollitioner så körde jag in höften i halvbyrån när jag skulle in i köket förut. Aj, vad ont det gjorde! Jag får se om det syn något imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela