snigel50plus

Försvunnen CD-läsare

Publicerad 2009-10-26 23:30:22 i

Min CD-läsare på datorn har slutat fungera. Eller den finns inte. Jätteknepigt! Det hela medför att jag inte kan plugga körkortsteori med Bonniers Trafikskola. Jag får helt enkelt duktigt sätta mig och läsa i teoriboken fast det är tråkigt. Hm.. när man läser en text som man inte vill läsa är det så lätt att drömma sig bort. Helt plötsligt är man någon annan stanns och tänker: vänta lite nu, vad för något läste jag? och så får man läsa om sidan som man var på.

Hittills har jag bara gjort två vettiga grejer på mitt lov -  skrivit ett brev, haft körlektion. Vad har hänt med resten utav tiden egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela