snigel50plus

Helg!

Publicerad 2009-10-03 01:09:43 i

Idag andas jag. Imorgon ska jag sova länge, sova ut efter en hektisk skolvecka. Men som vanligt är lugnet aldrig långvarit. Resten utav helgen blir det plugg. Där emellan planerar jag att titta på tv-serierna som har startat upp med ny säsong i USA den gångna veckan och så vill jag ut i det härliga höstvädret. Soligt och kallt - I Like it :) Studsmattan ser dock ledsen ut i morgonfrosten, så det är väl läge att ta ner den. Får se om någon kan hjälpa mig. Eller jag kanske fixar det själv. Sedan måste jag ta tag i körkortsteorin igen. Teoriprov och uppkörning om en månad. Ihh :S

Jag lyssnar på Coldplay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela