snigel50plus

Kemiprov imorgon

Publicerad 2009-10-05 20:51:53 i

Nu kom jag precis på vad jag såg fram emot ikväll. När jag ska sova sen ska jag krypa ner med gårdagens avsnitt utav Brothers and sisters :D Klockan är inte så mycket än - Skönt! Ingen körlektion och ingen träning så läxorna är gjorda. Eller jag har ju Kemiprov imorgon men det är under kontroll, tror jag i alla fall. Kemi A känns som en repetion för mig utav Chemistry, än så länge. Jag tycker synd om alla andra i klassen som svettas med det men samtidigt ska jag ju ha någon fördel utav att ha varit i USA ett skolår. Faktiskt.

Nu ska jag äntilgen få prata med Gullan. Ah, vad det var längesedan! Hoppas bara att hon loggar in på Skype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela