snigel50plus

Mammut

Publicerad 2009-09-16 22:58:55 i

Film för andra onsdagen i rad. Mammas födelsedagspresent från mig. Vi såg Mammut. Rikigt häftig film om vardagen. Om en ganska vanlig familjs vardag. Men närbilder känns det som om mn kommer huvudpersonerna rätt in på livet. Långa filmsekvenser och musik gjorde filmen pampig. Hela altet känns väl genomtänkt. Filmen pekar ut saker i vår värld som känns fel och lämnar en ganska obehaglig kälsla efter sig. Jag skulle kunna berätta jättemycket om filmen. Den berörde mig verkligen. Men nu är jag trött och ska sova. Födelsedag imorgon igen, min den här gången :)

Dagens lättnad: Fysikprojektet är avslutat och inlämnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela