snigel50plus

Jag visste det

Publicerad 2008-11-30 20:25:37 i

Jag visste att jag inte skulle uppdatera bloggen. Senaste inlägget är från mitten av oktober! Då tyckte jag att "Stjärnor på is" var ett på tok för långt tv-program. Nu har jag ändrat min uppfattning och börjat titta på det. Det är riktigt roligt att se hur duktiga alla har blivit. Jag vill oxå lära mig. Maja har ju faktiskt lovat mig privatlektioner. Hoppas det blir av.

Men inte de närmaste två veckorna. Hela hösten har jag haft det slappt i skolan. Men inte nu! Denna veckan och nästa vecka blir det fullt ös medvetslös. Jag tycker om att planera, att skriva listor på vad jag ska göra. Tyvärr är det inte lika roligt att följa listorna sedan. I alla fall inte när de säger:

Plugga psykologi
Läs igenom kosthäftet
Dammsug
Hitta på en egen uppgift i Konstruktion
Rita ett kassasystem innan fredag
Skriv krav- och funktionsannalys till Design Open
Bädda rent
Läs igenom kosthäftet en gång till
Öva inför förarbeviset

Jag kommer på mig själv med att gå omkring och tänka på Engelska. Är det konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela