snigel50plus

Inte en sådan här helg till!

Publicerad 2009-11-08 18:15:37 i

Fredag eftermiddag: Designprojekt
Fredag kväll: Engelskaläxa
Lördag morgon (eller jag sov så länge jag bara kunde för att dra ut på det): Fysikplugg
Lördag mitt på dagen: Kemiplugg
Lördag eftermiddag: Fysikplugg
Lördag kväll: Engelskaläxa
Söndag mitt på dagen: Matteläxa
Söndag eftermiddag: Fysikplugg
Söndag kväll: Designprojekt

Det är tragiskt.

Och jag får inte köra bilen än. För om jag kör gäller inte försäkringen. Hoppas åtminstone att jag för hämta ut mitt körkort imorgon. Nu ska jag skissa vidare på mitt skogsschack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela