snigel50plus

Uppdatering från campus

Publicerad 2013-10-31 14:56:00 i Dagens bild

Andra halvan av terminen har rivstartat. Jag har redan lämnat in tre uppsatser och det är bara torsdag. Jag kan konstatera att fem kurser är lite i mesta laget samtidigt.

Här har jag spenderat större delen av dagen idag. Någonting som jag verkligen uppskattar med Aaltos campus är alla okonventionella arbetsplatser. För en liten stund sen var det en annan student som tog en tupplur bredvid mig. Det lät jättemysigt när han snusade i sömnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela