snigel50plus

käpprätt åt skogen

Publicerad 2008-10-19 00:42:54 i

Det här med att blogga, det blir liksom aldrig av.

Jag hade glömt av vilken tid Pam och jag skulle prata. Men det löste sig ändå. Man får inte vara dum. Men Engelskan den tappar jag. Det börjar bli svårt att hitta orden : /

Annars har jag varit duktig idag. Jag har hjälpt till att städa gården, gjort sallad, handlat mat och pluggat inför psykologiprovet på tisdag.

För övrigt har jag kommit fram till att sjärnor på is är ett 3 timmar långt program. Hur tänkte de egentligen? 3 timmar är låååångt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela