snigel50plus

Ge mig sol!

Publicerad 2009-10-16 22:04:58 i

Igår träffade jag Maja för första gången på länge, allt för länge! Det var jättekul att se henne :) Vi försökte hitta en resa. Det vore så skönt att komma bort ett slag. Helst till någonstanns där det är varmt. Blöteborg är blött, blåsigt och kallt! Jag ska fortsätta att leta sista minuten. Men på lovet måste jag plugga körkortsteori och köra bil. Uppkörningen närmar sig :S

Imorgon är det städdag. Alltså ska jag ut i det blöta, blåsiga och kalla vädret. Men kanske om vi har tur är det en sådan där kall, solig och klar höst dag. De är underbara. Väder är svårt. Det är sällan man är helt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela