snigel50plus

Kommer inte in på min mail

Publicerad 2009-10-06 23:27:07 i

Varje morgon vaknar jag utav att radion går på. Sedam ligger jag gärna och drar mig en stund och lyssnar. Det går lite i perioder vilken kanal det blir. Kust nu har jag fastnat för P3. Hur som helst. I morse när jag låg och lyssnade härde jag att någon hade hackat sig in, eller något liknande, på hotmail. Snabbt slog jag på datorn för att logga in på min hotmail och byta lösenord. Det gick smidigt och jag kom på ett nytt smart lösenord. Bra va? Det är bara det att jag fortfarnde var lite sömnig. Nu kan jag inte minnas det nya lösenordet trots att det var så smart.
AhhHh!! Jag får helt enkelt försöka tills det går. Jag måste ju komma in förr eller semare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela