snigel50plus

Bokmässan

Publicerad 2009-09-25 22:59:18 i



Idag har jag varit på bokmässan, en utavhöstens trevligheter. Böcker, fina saker och gratisgrejer. Årets fynd blev en kortlek, en pin med en superkanin på och ett grönt äpple :) De gröna Granny Smithen är helt underbara för tillfället!

Det var fullt utav folk så efter ett tag tröttnade jag på att trängas. Jag gick massor och fick en skymt v det mesta. Allt promenernde i mina nya skor gav mig tyvärr skoskav. Men det var trevligt så länge det varade. Den enda besvikelsen var att jag inte fick tag på en Pettson och Findus almenacka för 2010, som jag hade hoppats på.

Nu ska jag titta på två nya avsnitt utav Greys Anatomy :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Design och product development engineering student. Right now doing a year abroad in the Finnish capital. Coffee, the Swedish West coast and creative projects make me happy. I love film festivals and do some filming and video editing myself.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela